tisdag 29 september 2009

S T A N D - B Y


I dag så bestämde jag mig äntligen för att starta upp en egen blogg. Hur svårt ska ta det vara att ta sig några minuter varje dag och skriva ett inlägg? Dessutom i dagens datoriserade värld då jag inte lämnar mitt hem utan min dator. På tal om dator så har jag nyligen lämnat PC-eran och nu gått in i den nya MAC-världen och I LOVE IT! Utanför fönstret skiner solen och jag funderar på att ta en lång härlig promenad. Dock så sitter jag standby idag så det får bli några varv runt kvarteret eftersom att om jag behövs på jobbet så har jag om det vill sig riktigt illa bara 90 min på mig att göra mig i ordning, hoppa i uniformen och köra ut till Arlanda. Standby är verkligen både på gott och ont. Hej så länge.

/JOANNA


1 kommentar:

  1. Grattis Joanna till din nya blogg!

    Jag lovar dig, ifall du blir lika biten som jag, att några minuter varje dag blir det INTE. Det blir timme efter timme efter timme...men gud vad kul det är!

    Välkommen till bloggvärlden och jag får skryta med att vara din första följare,

    Lycka till, och jag ser fram emot att läsa om dig och ditt liv!

    Kram
    Siv

    SvaraRadera