onsdag 13 april 2011

SJUK

Jag har varit sjukskriven i snart 4 veckor. En cysta dök upp från en dag till en annan. Den smärtan vill jag aldrig någonsin vara med om igen. Det låter dramatiskt och det var det faktiskt nu när jag tänker tillbaks. Att jag klarade mig själv hemma var stort. 4 dagar senare skulle det bli akutoperation men då var det för sent. Den hade redan gått sönder av sig själv. Just nu befinner jag mig i moment 22. Flygläkaren säger att jag inte får flyga så länge delar av den finns kvar men jag är frisk nog att jobba med andra arbetsuppgifter. Det jag känner nu är att jag fortfarande är trött men mår trots det himla bra av att få vara hemma och inte flänga runt i en resväska 99% av tiden. Ok, kanske inte den roligaste storyn men iaf en liten förklaring till varför jag inte har bloggat på länge.
/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar