onsdag 20 januari 2010

DET-SENASTE


Dom senaste dagarna har jag hunnit med annat än att bara jobba. Kors i taket! Efter jobbet i lördags var vi på en väldigt trevlig 30-års fest. I söndags var vi bortbjudna på en annan middag. Jag antar att det var min kille som bjöd in oss själva då planen egentligen var att vi skulle bjuda dom på mat och att han skulle laga maten eftersom att jag skulle jobba hela dagen. :) Vi åt en god middag och spelade lite Wii. Jag vann stort i bordpingis. Bordpingisen sitter ju lite i ryggmärgen efter håltimmarna i uppehållsrummet "gröna rummet" på Bergviksskolan i Luleå. ;) Jag har även blivit antagen till Lidingös mentorprogram 2010 och i måndags hade vi vår första träff. Sju adepter och sju mentorer skulle bilda par. För mig kvittade det om det blev en man eller kvinna, ung eller gammal, introvert eller extrovert. Mitt mål var att få en framgångsrik och erfaren företagsledare att lära mig av. Jag fick min mentor och jag tror att det kommer att bli jätte bra. Det är en bra chans som jag har fått och jag ska utnyttja den så mycket jag bara kan.

På bilden ser ni en bukett som jag gjorde till 30-åringen. Det blir mer personligt att sätta ihop buketten själv. I det här fallet så köpte jag först ett gäng tulpaner och sen lite "lull-lull" ifrån blomsterhandeln.

Nu ska jag jobba lite på ett större event som jag ska ha tillsammans med en annan återförsäljare den 28 februari.

/Joanna

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilken fin bukett!Tulpaner är superfina!!!
    Du jag tittade lite på din köksbild och undrar lite över fläkt - vad har ni tänkt där?
    Vi har nu fått bilder från några kökssäljare man jag kan inte direkt säga "wow -det här vill jag ha". Det är för mycket fönster, korta väggar, dörröppningar som bara förstör.
    När får vi se dig i luften igen?

    SvaraRadera
  2. Jättefin bukett!

    Det där mentorprogrammet verkar ju jättebra. Skönt att du hinner göra lite annat än att jobba också.

    SvaraRadera