tisdag 6 april 2010

EN-BRA-DAG

Nu är påsken äntligen slut. Jag har jobbat hela påskhelgen och fick äntligen en ledig dag. Planen vara att komma i kapp med en massa administration men det blev en trevlig lunch ute på långängen med goda vänner istället. Efter det shopping på LV. -Nu blir det inga fler presenter för i år, sa man kille när vi lämnade butiken. Jag håller med och är jätte tacksam för min nya väska. Den ska jag använda ändå tills dess att döden skiljer oss åt. I kväll har jag varit på Arlanda och träffat min mamma och styvpappa som kom hem ifrån Peking. Dom hade minsann också gjort sin beskärda del av shopping. :) I morgon bitti ska jag till SAND´s showroom och köpa man accessoarer till höst och vinter kollektionen. Ser fram emot det.

/Joanna

...har gillat min "oäkting" men den
börjar falla sönder.

1 kommentar: