torsdag 1 april 2010

FULL-KYL



Nu är kylen välfylld inför min killes hemkomst. Allt som han gillar finns numera hemma. Till och med lime till ölen. Hemma ska han minsann inte behöva lida av näringsbrist (eller alkoholförbud)! :)
Till mig själv har jag fyllt upp vinkylen med ett favoritvin (kanske har skrivit om det tidigare - senil?!). Kan i sådana fall vara värt att repeteras. Det är inte heller dyrt, 79 kr (om jag inte kommer ihåg fel). :) Under natten blev jag sjuk så nu ska jag lägga mig tidigt. Glad Påsk.

/J

2 kommentarer:

  1. hej joanna!

    Vad kul att läsa om din vardag. Och vad fint med födelsefika för din pappa. Tror att jag också ska börja med det, känns lite roligare än att gå till en grav.
    Jobbar idag, långfredag, och känner väl att det snart är på sista rycket. Inväntar med spänning semesterbesked. Ska du jobba i sommar eller har du semester? Enligt sista kabininfot så saknar man en sommarfågel i sft. Vill helst vara ledig v 28,29,30 och det har nog både jag och Monica sökt så vi får väl se hur det går. Men Monkan har sökt föräldraledigt så hon lär väl ha första tjing. Whatever. Vi ses, ha det gott och glad påsk

    kram Linda

    SvaraRadera
  2. Det vinet måste jag prova.

    SvaraRadera