tisdag 15 juni 2010

JOBB-OCH-LITE-MER-JOBB-IGEN

Jag jobbar extremt mycket just nu därför bloggar jag inte. Idag fick jag anledning att fundera över hur mycket pengar jag skulle vilja ha vid en ev. förfrågan om uppköp av mitt företag. Minst 100 miljoner annars får det vara! Med andra ord så får jag fortsätta att slita i ytterligare mååånga år. ;) För er som bor i Stockholm så får ni inte missa följande:

Hej,

Du och dina vänner är hjärtligt inbjudna av SAND i Sollentuna centrum till Late Night Shopping från klockan 18.00-21.00 på torsdag den 17 juni. Under kvällen får du en 30-50% engångsrabatt på stora delar av den aktuella vår/sommar kollektionen. Vi bjuder på bubbel, snacks och avslappnande musik under kvällen.

Välkommen önskar SAND gänget genom Joanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar