tisdag 8 juni 2010

STREJK

I dag skulle jag ha flugit men eftersom att piloterna strejkar så blev det en bonusdag hemma istället. Har jobbar bort lite papper etc. stället. Hör å häpna... jag har dessutom tränat. Sprang 30 min och sedan lite push-ups och sit-ups i trädgården. Mycket skönt. Känner att jag är på gång nu. Hade ett stop i Skellefteå förra veckan och fick lite tid att gå i affärer. Hittade ett par nya träningslinnen och dessa tygbitar fick mig att äntligen ta mig i kragen. Jag kommer inte ihåg om jag har erkänt att Alevo dieten blev ett stort fiasko. Dieten varade i ganska precis ett dygn innan jag gav upp. Vid det laget hade jag migrän och ville kräkas. Jag misstänker att mitt något extremt höga vardagstempo behöver näringsrik föda. Nu kör jag på träning istället.

/Joanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar