söndag 20 december 2009

4:E-ADVENT



Ytterligare en vecka har passerat och jag har inte hunnit göra mycket annat än att jobba. Det är tur att det bjuds på både luciatåg och julkörer i köp-centrat så att jag hinner få lite julstämning. I kväll har jag betalat ut löner för första gången och det blev så extra tydligt att jag nu faktiskt är en arbetsgivare istället för tagare och med det ansvar som det innebär. På min egen lönespecifikation står det 0 kr. Jag försöker se det ifrån den ljusa sidan och intalar mig själv om att jag ändå inte har tid över att spendera pengar längre. I morgon så lovar jag att lägga ut bilder på butiken. Dessutom så kommer min mamma och hennes sambo till Stockholm för att fira jul med oss.

/Joanna

1 kommentar:

  1. Saknar fortfarande de utlovade bilderna på din butik.. Sitter ju som på nålar här!

    SvaraRadera