tisdag 22 december 2009

BRA-DAG

I dag är jag så himla trött i fötterna. Morgonen började med inlämning av plagg för uppfållning till skräddaren. Efter det hade jag bokat tid för pedikyrspa och manikyr till mig och mamma. Fina om fötter och händer lämnade vi salongen och åt en snabb lunch innan jag begav mig till jobbet. Jag höll öppet 45 min längre för ett par som skulle fylla på kvinnans jobbgarderob. Det kan man verkligen kalla personal shopping. Jag funderar på om jag måste fylla på mitt utbud av drycker till champagne och vin till just sådana kunder. Det vill säga kunder som som inte har någon begränsing på sitt Amex och gärna betalar för det lilla extra. Nu måste jag sova lite. I morgon kör jag en 11 timmars dag och sedan ska det julstädas och fixas hemma. Hoppas att allt är bra med er alla. Det har hänt en del andra saker på min och min killes jobbfronter men det berättar jag mer om en annan dag. Hej så länge.

Kram Joanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar