torsdag 31 december 2009

MORGON-OCH-NYÅRSAFTON

God Morgon, då var det nyårsafton idag. Jag somnade som en stock till filmen "Crossing over" och sov till klockan 09.00 imorse. Nu har jag fyllt på förrådet med omega-3 då hotellfrukosten bestod av 50% lax. Nu blir det en nyårspromenad till Andrea och Hugo för att lämna av champagneflaskorna och sedan ska jag lämna igen klänningen som jag köpte igår. Det får bli en K. Millen trots allt. Fick just ett sms ifrån min butikschef. REA-skyltarna som vi tänkte beställa till våra skyltfönster skulle kosta 7000 kr exkl. moms. Katastrofdyrt! Det får bli en annan lösning. Några tips?

/Joanna

2 kommentarer:

  1. Vinyl tejpat på fönstret?

    Gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. a4-kollegieblock, tuschpenna, tejp
    hälsn. Vikg. Vi som vet

    SvaraRadera