torsdag 10 december 2009

MOBILT-KONTOR

Jag beklagar att jag har blivit en sådan tråkig bloggare. Tiden räcker inte riktigt till just nu. Förra veckan var min första som företagare. Arbetstiden slutade på 77 timmar den veckan. Denna vecka fortsätter i samma tempo men när jag är som tröttast så påminner jag mig själv om att jag jobbar för mig själv och då känns det så mycket bättre. I dag är första dagen som jag inte behöver vara i butiken. Toppen tänkte jag för jag har massor med pappersjobb som ligger på hög. Problemet i morse var bara att jag insåg att våra stammar ska bytas under dagen dvs. inget vatten och avlopp. Utöver det så dök golvsliparen upp för att slipa och måla våra golv. Så nu sitter jag på ett café och jobbar. Funderar på hur många timmar jag kan stanna innan dom slänger ut mig. Kanske byter fik var tredje timme. I dag så är SAND´s visual merchandiser i butiken och fixar så bilder får vänta tills imorgon.

/Joanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar