onsdag 12 maj 2010

ONSDAG

Det är sent och jag är trött. Som hårdhudad flygvärdinna så ser jag inget problem i att stå i butik 10 timmar utan avlösning. Det har jag gjort i dag och efter stängning så åkte jag förbi en kund och levererade en kostym. Jag tycker att det känns som den mest naturliga saken i världen. Varför har jag aldrig fått samma service dom gånger som jag har spenderat en hel del pengar på kläder? I måndags och tisdags så var jag på utbildning på Skyways. Eftersom att jag inte har flugit på länge så hade jag missat en hel del information. Info som inte på något sätt var trevlig. Vad som än händer så har jag haft sju fantastiska arbetsår på det flygbolaget.

/J

1 kommentar:

  1. Joanna vad fick du veta som inte jag vet? Typ att m-bolaget blir baltiskt? Det är vad ryktet säger men.....

    SvaraRadera