tisdag 4 maj 2010

TISDAG

Det är redan eftermiddag och jag har inte alls hunnit med så mycket som jag hade planerat. Jag följde med Jens till Långängen och åt lunch efter det lite shopping i Lidingö centrum. Skulle köpa papperskartong till VIP kvällen på torsdag men kom därifrån med blommor och en ljusstake. I går gjorde jag ett större REA köp ifrån SAND Danmark. Det var först till kvarn när REA-listorna släpptes. Jag hoppas att jag gjorde kloka val. Jens skulle ha åkt till Sudan i veckan och hade packat klart och allt. I går fick han ett telefonsamtal som sa att han inte alls skulle till Sudan längre. Ny stationeringsort Islamabad-Pakistan (omgående). Från ett ganska så säkert jobb i Sudan till ett stökigt Pakistan. Nu ska jag sätta igång mitt egna lite tryckeri och printa ut 300 erbjudanden som ska in i "goodiebagsen" till shoppingkvällen.

/Joanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar