onsdag 5 maj 2010

TRÖTT-OCH-PÅ-DÅLIGT-HUMÖR

Usch vad tråkigt det är att vara på ett sådant dåligt humör. Den dåliga energin flödar ordentligt här hemma. Tur att jag är glad för det mesta och att ingen behöver umgås med mig. Det är all stress som tar döden på mitt gamla jag. Det bör noteras att jag var glad ändå fram till 21.00 då jag kom hem. Hela dagen har varit stressig och när jag väl kommer hem så ska "tryckeripressarna" på igen samt att röran hemma är obeskrivlig. I morgon är det nämligen städdag och när städänglarna kommer så måste det vara undanplockat. Jag är dessutom stressad över att morgondagen kommer att vara än mer galet stressig. Därav är jag nu stressad över att jag inte kommer att hinna få nog med sömn för att orka med morgondagen. Måste sluta stressa!

/J

PS. TV4 var hos oss på SAND och rekade inför direktsändningen av förkväll på fredag. Kan inte säga mer än att det gick väldigt bra. Missa det inte på fredag kl.17-18.30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar