söndag 9 maj 2010

SÖNDAG-KVÄLL

Nu är helgen slut och så är jag. Glädjande är dock att det har varit en bra försäljningshelg. Mycket på grund av att Jens offrade sig att hjälpa till och gratisarbeta under lördagen. Som ni säkert förstår så skriver jag detta under hot. Alla är vi bra på olika saker. ;)Yvonne Ryding var dock mediåker som konferencier. Tyvärr så fick ni inte se mig i TV i fredags men jag ska göra mitt bästa för att dyka upp i rutan nästa fredag. ;)
Torsdag och fredag var jag upptagen med inköp och så fort jag hinner så laddar jag upp ett par bilder på vad jag köpte in. Det var mycket fint att välja på. SAND är verkligen hett nu. Nu ska jag ägna 6 timmar till en internet utbildning som handlar om dangerous goods. Räknar med att vara klar till 02.30 i natt. I morgon är det nämligen dags för årets "ground training" på Skyways och då måste det vara gjort.

/Joanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar