måndag 2 november 2009

EFTERMIDDAG-PÅ-TINDRA


Sitter och jobbar på ett fik på Lidingö. Det är inte lika rörigt här som hemma. Här har dom super bra Chai-latte i mega size. Veronika, för din skulle kommer en bild så att du snart kommer och hälsar på. Jag vet ju hur mycket du gillar det här stället. :)
Annars så har jag varit på studeibesök i Sollentuna centrum. Med lite tur och en stor portion vilja så är det där som jag snart kommer att jobba. När jag kom hem idag så blev jag glatt överraskad över hur långt köksrenoveringen har kommit. Nu ser jag åter den stora potentialen!

/Joanna

2 kommentarer:

  1. Hej Joanna!

    Hoppas allt är bra. Har precis kollat igenom dagens mail och blev lite förvånad över den nya stöveln, den ser så fruktansvärt vid/bred upptill. Har du sett den? Vi ska tydligen beställa innan 4 nov. Whatever. Kul att jobba ihop idag, imorgon blir det same same, but different. Ha det så gott kram

    SvaraRadera