söndag 8 november 2009

EN-HELG-I-RAKETFART


Då var det söndag igen och jag måste säga att helgen har gått så himla fort. I går var min killes familj och hälsade på. Vi åt en god hemmalagad lunch och en bränd kladdkaka till efterrätt. Det var premiär för vår nya kombiugn som fungerar både som micro och vanlig ugn. Det frustrerande med den är att det verkar som att den inte går att använda som en vanlig ugn. Enda sättet att kunna ställa in grader är att sätta den på grill och därav den välgräddade kladdkakan. För 10 000 kr så kan jag tycka att det borde gå och grädda kakor på vanligt sätt. I går kväll hyrde jag ett gäng tjejfilmer och somnade gott till L.A Gigolo. Mellan 04.00-04.15 agerade jag taxiservice. Tack vare det uppdraget vaknade jag inte förrän 13.00 idag. Panik! Eftersom att jag bara är hemma två dagar i veckan så vill man ju inte precis sova bort den tiden. I dag har det varit en lugn och skön söndag med promenad och Chai-latte på Tindra.

På lördag dvs. den 14 november så är det premiär för Jimmy Choo på H&M. Jag har siktet inställt på att hinna norpa åt mig ett par 37:or av dom grymma skorna i mitten.

/Joanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar