fredag 6 november 2009

FRUKOST-RAST

God Morgon!

I morse ringde väckarklockan kl 05.00 och morgontrött som jag är så låg jag kvar och drog mig i sängen till 10 minuter innan avfärd mot flygplatsen. Nu har jag en 3-timmars rast på Arlanda. Den använder jag till att jobba framför min dator. På övervåningen finns det två vilorum och jag gör allt i min makt för att motstå lockelsen av lite vila. I dag är det förresten fredag...igen! För er som tycker att jag har blivit tråkig den senaste tiden så kan jag meddela att jag ikväll planerar att ta mig ett vinglas eller fler.


/Joanna

2 kommentarer:

  1. hej! visst är det segt med arla mornar? jag försov mig igår morse. whatver. har sb idag och än så länge verkar det lugnt. monkan vaccinerade sig igår och har ont i armen men har inte sjukat sig ännu. ska man typ inte vara hemma efter en vaccination? whatever.
    jag tänkte gå och måla lite lister. supertråkigt. har pimpat upp min sida. kolla läget. ha en trevlig helg

    kram

    SvaraRadera
  2. Tjena!
    Skrev värsta långa kommentaren och sen försvann allt. Så det kanske blir dubbelt upp. Whatever. Har inte blivit utkallad ännu, Monkan har vaccinerat sig och har ont i armen och undrar om man egentligen får jobba efter en vaccinering. Inte så att jag påminner direkt. Hade tänkt måla lite lister och fixa lite här hemma. Koopade ditt klipp och har uppdaterat min sida. Inte direkt vad jag tänkt mig, men det är kul med förnyelse. Ha en trevlig helg! kram

    SvaraRadera