torsdag 26 november 2009

NU-BÖRJAR-EN-NY-ERA

Har tagit en lunch på Albert&Jack´s mellan ett par möten. I morse så flög jag min sista flight och nu har jag semester fram till den 1 januari och sedan går jag på tjänstledighet. Vila, sol och andra mjuka värden är överreklamerade semester måsten. Jag går mot strömmen och jobbar häcken av mig utan lön. Så från och med idag så har uniformen fått ta en plats längst bak i garderoben. Det ska bli ett sant nöje att kunna ställa ner resväskan i källaren. Jag lämnar dock ett stort gäng underbara kollegor som jag kommer att sakna massor - men jag kommer tillbaka. Förhoppningsvis inte förr än senare. Nu börjar mitt nya liv som fattig företagsägare och alla utmaningar som kommer med det. Mitt företag heter föresten House by Joanna AB för er som inte visste det. Besöksadress blir i koncept butiken SAND i Sollentuna centrum. Ni kommer väl förbi?

Nya Sollentuna Centrum blir, när det står färdigt i början av 2010, ett av Stockholms största köpcentrum med 130 butiker och 1.500 parkeringsplatser. Det är Sveriges första designorienterade köpcentrum där extra stor omsorg lagts ned på att skapa en unik shoppingmiljö med rymd och ljus, en upplevelse med skön arkitektur och material av högsta klass. Centrumet har en unik centrumlayout med fyra olika shoppingstråk som alla har sitt eget uttryckssätt med färg, form och butiksutbud. Centralt i centrum, samlat kring ett vattenfall och omgärdad av restauranger, ligger den lummiga Oasen med palmer och exotiska växter från hela världen.

2 kommentarer:

  1. Självklart kommer vi förbi! Har bokat in en resa till Stockholm i mars. Kram på dig och lycka till! / Kicki

    SvaraRadera
  2. Lycka till nu! Jag kanske skulle flytta ner och jobba som centrumledare på Sollentuna Centrum istället för på Smedjan :) Det blir säkert en kanonbra butik och ett jättebra centrum. Kram

    SvaraRadera