fredag 16 oktober 2009

FÖRVÄNTNINGAR-PÅ-HELGEN

Fredag eftermiddag och då är det dags att step it up a notch. Så här kommer lite bra party musik till er alla så att ni kan komma i form. Jag "passar" allt som heter party i helgen och fortsätter vila så att jag kan börja jobba på måndag igen. Helg och ledighet är ofta lika med förväntningar. Jag har inga sådana i helgen och det känns mycket skönt.


Min plan för eftermiddagen är att bläddra igenom min tidningsbunt som har vuxit sig ganska så hög under veckan samt försöka få tag på en på banken innan han går hem för helgen. När det kommer till val av bank så föredrar jag så långt det går att lägga all business på min bank i Luleå. Personliga kontakter är alltid bra och dom är toppen där. Det kan vara spännande saker på gång nu...ÄNTLIGEN!


/Joanna - "förlåt"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar