fredag 30 oktober 2009

TAXFREE-HEAVEN




I kväll hade jag en 3 timmars rast på Arlanda. För att fördriva lite tid besökte jag "taxfree heaven" i T5. Det är verkligen himmelriket för den tjej som älskar allt som har med skönhet att göra. Terminal 5 har fortfarande kvar den "vanliga" tax-free affären så ta inte fel nästa gång ni ska ut och resa. Jag skulle handla lite saker till en kompis samt till min mamma men kom givetvis ut med ett par saker till mig själv med. En ny mascara (hypnose drama, som jag fortfarande tycker är den bästa) och en parfym.


Jag hade tänkt köpa Marc Jacobs nya parfym "Lola" men istället blev det..


...Viktor & Rolfs nya! Parfymtillverkare har definitivt förstått innebörden med att förpacka produkten på ett schyst, spännande och inovativt sätt.

Efter en liten pratstund med en kollega nere i hotellbaren så är jag nu tillbaka på mitt hotellrum. I morgon bitti ringer klockan 06.45 så nu ska jag SOVA!

/Joanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar