måndag 19 oktober 2009

JAG-JOBBAR-IGEN

Jag hade tänkt hinna med ett inlägg innan min flight i morse och det kanske jag hade hunnit om jag inte hade varit en obotlig tidsoptimist. Nu sitter jag på mitt hotellrum och ska snart gå och lägga mig. I natt hade jag en HEMSK dröm. Jag drömde att jag separerade ifrån min fd. pojkvän (igen). Den här gången var det bara det att han lämnade mig. Efter vårt break-up har jag alltid sagt att jag ALDRIG mer ska separera och än mindre vara den som lämnar någon. Då tyckte jag att det var det jobbigaste som fanns men efter min dröm i natt så tror jag att det är än jobbigare att vara den som inte vill att det ska ta slut. Hur som helst så är vi vänner idag, trots att vi inte ses eller pratar så ofta. Det är fint. År 2001 dvs precis innan jag flyttade hem ifrån USA så drömde jag var och varannan natt att personer som stod mig nära dog. Tydligen så är det vanligt med sådana drömmar när man står inför större förändringar som man inte riktigt har kontroll över. Jag antar att nattens dröm kanske kan passa in i samma fack. Här kommer några bilder ifrån söndagens promenad. Ingen vinter i Stockholm inte!



/Joanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar