onsdag 21 oktober 2009

SPEEDY


I dag har jag gett järnet till 110%. Började morgonen och förmiddagen med ett affärsmöte. Lunchade med min kompis och bollplank Lisa på Bolero. God mat som vanligt men väldigt stimmigt kring lunchtid. Bankmöte via telefon på eftermiddagen. Efter det fixande och trixande med kalkyler och affärsplaner. Hann även med att prata igenom min framtid med min arbetsgivare. Jag är lyckligt lottad som har en sådan uppmuntrande och förstående chef. I like kvinnligt ledarskap. Nu ska jag gå in i juridikens värld och läsa igenom kontraktet på 22 sidor som jag fick idag. Innan jag somnar så ska jag även ha hunnit läsa igenom hela boupptäckningen ifrån min finaste pappa. Jag brukar bara hinna någon sida innan jag blir ledsen och istället skjuter det på framtiden. I dag måste det dock göras! Bara så att ni vet så är jag inte alltid så här effektiv på mina lediga dagar. Jag gillar också att kolla på "Days of our life" och "Glamour". :)

/Joanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar