måndag 12 oktober 2009

VITA-TÄNDER

Jag bleker mina tänder ungefär en gång vartannat år eller vart tredje år. Min senaste blekning gjorde jag under ett stopp i Thailand. Det var en så kallad laserblekning och det kommer jag aldrig att göra om. Det gjorde skitont (förlåt för ordvalet). Istället så rekomenderar jag "white strips premium" ifrån Crest. Tänderna blir kritvita och det är billigt och gör inte alls ont. Min profilbild är exempelvis tagen precis efter en sådan blekning. Minus är att dom bara finns att köpa i USA. Funderar på att göra en blekning nu när jag lika är hemma och är sjuk. Det är inte svårare än att man lägger en plastremsa på tänderna i 30 minuter, 2 gånger per dag och i 7 dagar. Jag har en kompis i USA som brukade sova med sina. Kanske inget att rekomendera då risken finns att man kan svälja dom under natten. Jag tycker att det är fint med ett vitt leende!
/Joanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar